Uruchomienie kolejnych Biur Obsługi Klienta Rainbow Tours S.A.
Tytuł raportu: Uruchomienie kolejnych Biur Obsługi Klienta Rainbow Tours S.A.
Data: 05.
03.
2009 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 13/2009
Podstawa prawna
Zarząd Rainbow Tours S.A. podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w ostatnich dniach zostały uruchomione dwa kolejne salony sprzedaży Rainbow Tours.
Tym razem postawiono na sprawdzoną już lokalizację w miastach gdzie Rainbow Tours posiada już po dwa biura. W ubiegłym tygodniu uruchomiono salon w Katowicach, przy ulicy Korfantego 3, w bieżącym tygodniu w Krakowie, przy ulicy Karmelickiej 52.
W chwili obecnej Rainbow Tours S.A. posiada 38 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
Otwarcie kolejnych biur jest kontynuacją, założonej w prospekcie emisyjnym, rozbudowy własnej sieci sprzedaży. Sprzedaż usług we własnych biurach generuje stosunkowo niższe koszty niż w przypadku korzystania z innych kanałów dystrybucji. Pozwala również na pełną kontrolę jakości i formy sprzedaży.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie.