Uruchomienie Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu
Data: 17.
12.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 52/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours S.A. podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 17 grudnia 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się we Wrocławiu, przy ul. Armii Krajowej 4B. Jest to drugi salon sprzedaży Rainbow Tours w tym mieście.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 36 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta we Wrocławiu wygeneruje dla Spółki w 2009 roku przychody na poziomie 2,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie