Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Kaliszu
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Kaliszu
Data: 06.
10.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 41/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 6 października 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Kaliszu, przy ul. Garbarskiej 2 W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 35 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Kaliszu wygeneruje dla Spółki w 2009 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie