Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Częstochowie
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Częstochowie
Data: 21.
07.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 35/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 21 lipca 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Częstochowie, przy Al. NMP 9.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 34 Biura Obsługi Klienta, w tym 5 działających
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych Spółki. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad formą i jakością sprzedaży, generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 0,8 - 1 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie