Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Zielonej Górze
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Zielonej Górze
Data: 09.
06.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 26/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 07 czerwca 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Zielonej Górze, przy ulicy Kupieckiej 4/2.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 33 Biura Obsługi Klienta, w tym 5 działających na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki, będącym podstawą emisji akcji serii E. Dystrybucja oferty poprzez własne biura pozwala Emitentowi na pełną kontrolę nad jakością i formą sprzedaży.
W rezultacie generuje również niższe koszty niż sprzedaż realizowana przez sieć agencyjną.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Zielonej Górze wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie