Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Chorzowie
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Chorzowie
Data: 02.
06.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 23/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu 31 maja 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Chorzowie, przy ulicy Powstańców 35.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 32 Biur Obsługi Klienta, w tym 5 działające na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Chorzowie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie