Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Gdańsku
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Gdańsku
Data: 06.
05.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 17/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu
wczorajszym , tj. 05 maja 2008 roku zostało uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta
Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Gdańsku, przy ulicy Podwale Staromiejskie 94/95.
Jest to już drugi punkt sprzedaży w tym mieście.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 29 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych
w prospekcie emisyjnym Spółki. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Gdańsku wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie