Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Szczecinie
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Szczecinie
Data: 10.
03.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 13/2008
Podstawa prawna
Zarząd Spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu
dzisiejszym, tj. 10 marca 2008 roku zostaje uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta
Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Szczecinie, przy ulicy Wojska Polskiego 12.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 28 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające
na zasadzie franszyzy.
Rozbudowa własnej, nowoczesnej sieci sprzedaży jest realizacją celów emisyjnych przyjętych
w prospekcie emisyjnym Spółki. Sieć własnych salonów obejmuje największe miasta w Polsce; w niektórych (m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach) zlokalizowano po kilka salonów w różnych dzielnicach miast. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Szczecinie wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie