Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Katowicach
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Katowicach
Data: 06.
03.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 12/2008
Podstawa prawna
Zarząd spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu dzisiejszym, tj. 06 marca 2008 roku zostaje uruchomione kolejne Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA. Biuro mieści się w Katowicach, przy ulicy Kopernika 2. Jest to już drugi salon sprzedaży w tym mieście.
Otwarcie nowego biura jest realizacją celów przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki będącym podstawą emisji akcji serii E, jakimi jest m.in. kontynuowanie budowy własnej, nowocześnie zorganizowanej sieci sprzedaży, obejmującej największe miasta w Polsce. Sprzedaż realizowana we własnych biurach wykazuje relatywnie niższe koszty niż inne formy dystrybucji oferty i jednocześnie pozwala na uzyskanie pełnej kontroli nad jej jakością i formą.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 27 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Katowicach wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 2 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie