Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Opolu
Tytuł raportu: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Opolu
Data: 28.
02.
2008 r.
Numer raportu: Raport bieżący nr 10/2008
Podstawa prawna
Zarząd spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu
28 lutego 2008 roku zostało uruchomione nowe Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA.
Biuro mieści się w Opolu, Katedralna 7/1.
Otwarcie nowego biura jest realizacją celów przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki będącym podstawą emisji akcji serii E.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 26 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Opolu wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie